torsdag

Yes dagen börjar med sovmorgon, sedan skolan för matte, hm fattade inte alls mycket med tur att man fick lite hjälp i alla fall! :-) sedan drog jag susanna linnea och julia och käka stora tårar när det inte var pannnnnkiiisar! menmen sedan gled julia hem och vi andra tillbaka till skolan linnea och susanna var duktiga och gjorde klart massa arbeten och jag satt och hjälpte till lite på ett hörn ! :-)
Sen vid tio i 1 så åkte både susannas och linneas buss hem till degerforsssss & götlunda hm satt jag där ensam i ynka 7 minuter och vänta på michelle. gled upp till stan ensväng hon skulle kolla på skor oh sedan drog vi och träna, blev 40 minuter på crosstrainen och sedan lite på durren och på trappgrejen hm typ 5 minuter dog lite lätt på tempo 10 i slutet haha träningsvärken dödar en idag men de är en skönkänsla!
nej nu ska jag slänga i mig lite mat och senare så blir ut och gå en långis!
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0