19,14

Dagen till äran.
hängde på gäddan på lunchen. hehe standard nu efter en vecka,
Sen kom amanda oh hälsa på mig ute på praktiken och sedan gick vi till gäddan oh vänta på nelly som sluta vid 16,30.. fyfan. blev fika på stadsgården, yummie! men nu måste jag spara pengar. gaah åker till ullared nästa fredag , oh hinner jag få några jävla pengar innan de ??? nej för mina pengar kommer den sista. knepigt men får väl försöka göra något extra snällt så mina päron vill offra lite pengar för min skull heh.
ne hade de mysigt på stadsgården iaf, skönt fick prata av mig lite! hm tänkasig att jag faktiskt varit den tysta& blyga personen! aja.
nu ska jag försöka bli frisk från idag till imorn. ger mig själv ett lyckatill eftersom de inte funkat under hela veckan.
besöker iaf farbrordoktor imorn innan praktiken! så fan han om han inte kan hjälpa mig!

såhär såg jag ut för drygt ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0