23,23

Ligger fortfarande i säng. har verkligen inte rört mig härifrån förutom när  jag gått upp tagit medicin och käkat. illa har inte ens kollat ut, vet faktiskt inte ens vad de varit för väder idag.. jaja.
har plöjt igenom en hel del med gossip girl idag med andra ord. oh när internet hängde sig så tog jag en sovpaus på nån timme.. wiho blir kul att gå upp till praktiken imorn! men ska iaf masa iväg mitt lilla arsle dit! ska jag faktiskt bara vara där 4 dagar denna vecka.
för på fredag väntar en sammanlagt 12-14 timmars bussresa för mig och min vän nelly!:-)♥
fårse hur de kommer gå.. råkar nämligen vara så att nu på mina ''äldre'' dagar har jag börjat bli lite åksjuk, mår as illa av att bara åka tåg ibland! ohnär jag åkte buss till frövi var de inte långt ifrån spyan vill jag lova.. jaja de fixar sig!

Ahja, nu ska jag nog ta oh borsta tänderna oh göra mig redo för sängen.
imon väntar en nystart på en nyvecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0