23,56

Oh nu som vanligt såhär på kvällskvisten så har jag kika på gg!
börjar små tröttnat lite på de men, man måste liksom se vad som händer oh hur de slutar!
ahja blev som sagt en sväng träffa nelly
vi tog en fika eller ah en kopp te! underbart börjar bli beroende av te nu efter konstant dricka minst 5 koppar om dagen! faktiskt väldigt gott. men var ialla fall skönt att prata av sig lite, eftersom de enda jag typ får göra nu är ju vila/ligga hemma. oh de som känner mig så är inte jag den som gillar att ligga hemma flera dagar i streck och inte göra ett skit.

ahja imorn vakas det först besök hos farbror doooktor! Sen får vi se om det blir mot praktiken.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0