lördag

LOVE WILL BE HARD AND HEARTS WILL BE FAKING
Alltså gårdagen... haha
blev stress direkt på morgonen, se till nelly och sedan vidare till tåget, som tog oss till västerås.
hem till nelly städa och sen ner på stan. hitta min drömjacka för 12345gången hehe.  men den var perfekt. bhuhu dock fick den hänga kvar! ;)
annars sen blev de käk oh lite så på stan och sedan tåget hem till arboga!
de ända tankarna påväg hem var. ''kom och ta mig långt härifrån,lååångt härifrån'' hemskt de finns ju liksom inget att göra i denna stad! (; men ah eftersom alla planer gick åt skogen så sluta de med att vi hitta alkholen.
ah iaf idag- har vi varit så duktiga så vi åkte först oh hämta min cykel och även bantade burkar och köpte bacon på samma gång! :)
nu är jag hemma ska duscha oh käka sen över till nelly och sedan vara hundvakt en sväng åt bebiiisarna sen är de väl on igen då. hoppas på bättre lycka denna gång!
PUSS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0