söndag

Jaha då är lovet slut nu då!
hade sjukaste kvällen ojoj. tror aldrig att det varit så mycke folk ute ;-)
Kvällen sluta iaf med att jag denice lina hängde men min syster & hennes kompis och stod där och aldrig kom någonstans för att man träffa hela tiden någon som skulle prata oh vi skulle hit och dit och var där och här typ !
ja kvällen sluta vid närmare 6 slaget! jaja de var de som gick oh förklara lite kort ;-)

oh idag har jag varit ute och gått med mamma 6km runda blev det sen har jag även tagit steget och krattat löv!! ;-)
oh nu ska jag kocka ihop något sen mysa ner mig med frukt och grönt inför beck.
PUSS hej ha en bra söndag

ge mig sommar igen. solkvällar varmt och skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0