Fredag

I ♥/hate ullared!
Ullared var både bra och dåligt! nackdelarna först och de var helt klart.
* åk aldrig en lönehelg!
*Fullt med folk,
*trängas och otrevliga kunder.
*och åk aldrig sista lönen innan jul. massa julhandel.
*vagnar kom bort hela tiden om man inte höll i den eller höll koll.

Fördelar.
*billigt
*Mycket av saker man vill ha nu, (flytta hemifrån grejer.bland annat)
*Mycket av allt som fanns i butiken. de var aldrig tomt på hyllorna.
*alla under samma tak. blandade grejer allt från mat, kläder för(tjejer/killar män,kvinnor,barn ah ni hajjar) leksaker, tv/data-spel, dvd kameror platt/lock/krustänger! ja
*Sen fanns de fika ställen
*de fanns även mat,smycken ,sko-butiker och outlet-butiker precis utanför!


Måste ialla fall tack fina nelly som bjöd med mig på denna resa! kom så passande. du är för bra!

Jag kom hem med mycket välbehövliga prylar till mig och julklappar så är nöjd.
Fick med mig=
nya lurar,(såna ''stora'') 299:-
en mascara 29:-
ett puder 65:-
en foundation 99:-
ett par tränings byxor 99:-
Sedan även en jacka på en sportaffär bredvid, 849:-
De va de jag kom på nu såhär av de grejer som är till mig!

här ser ni jackan oh lite av lurarna.

även en bild på tränings brallorna!( de hade grymt billiga& snygga träningskläder!!)

för fick även en och annan julklapp kirrad till familjen,
en varsin till josefina och jessica, en till min pappa och två till min söta mamma! :-) bara mina bröder kvar så har alla fått något av mig! (-; dock vet jag lite andra julklappar som ska inhandlas.

Nej nu ska ja borsta tänderna oh göra mig redo för sängen. helt slut efter ha sprungit runt där!
Skulle även på attitud mässan imorn men blir ingen eftersom jag fortfarande är sjuk, riktigt seg i hela kroppen oh medecinen är inte o leka med... så får hoppa den. även hur grym den nu kommer att vara ! men hoppas mina fina vänner har kul oh att de är bra så de kan  berätta de för mig!
nej nu pusss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0