19,54

Iam here to stay, so get your as away
Dagen rulla på gjorde i stort sätt ingenting i skolan, sprang mest runt oh prata med alla. Kommit på att jag kan fan inte vara tyst! för tråkigt.
vi fick gofika i skolan också sen tog jag karin oss till gymmet massagestolen, maskiner,crosstrianern. lagom bråttom till tåget så satt där svettig och äcklig. men när man väl kommer hem så möter jag bror &pappa som kommer bärandes på en stor kartong med en ny tv till mig. efter tjat så fick jag en tv till mitt rum! ;-)
sen har jag pluggat och varit ute och gått stött på 3 älgar! och sedan vare bastun också så skönt när det är kallt ute!
men förövrigt så har jag haft en väldigt pinsam dag, gjort bort mig ett flertal gånger.. men de får man leva med. hah.

nya tv'en



ännu en till skillnadsbild denna dock en månad äldre&nyare.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0