23,01

nätshoppa..
jag som förövrigt hatar att först springa runt oh leta efter va man vill ha sen ställa sig oh prova, tycker detta är bra de dåliga är bara att men inte kan vara helt hundra på hur kläder oh de ser ut i verkligheten. kan ju var as fint på deras bilder oh fult i verkligheten. Så nu behövde jag lite nytt igen helgen närmar sig också. så har beställt hem lite nya fina kläder, hoppas att få dom till fredagen. de var ju 1-3dagars leveranstid så komigen!

oh bilder på de jag beställt får ni se sen när de kommit! :-)

Förövrigt lär detta bli min roligaste kväll då jag pront tvingat mig att sova middag. för jag sover ungefär 4 timmar per natt om ens det, så skulle sova igen lite vilket blev några timmar oh kallsvettig var jag också usch börjar bli sjuk med.
KLAGA KLAGA KLAGA. DE ÄR JAG RÄTT BRA PÅ.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0