lördag

Börjar med gårdagen! blev fix hos nelly sen vidare till denice! där vi föra lite oh kanske lite för fort??? sen kom de lite grabbar, oh andra som även ville komma in, sjukt när man bor i en så liten stad, alla hör allt och tror att man kan dra med sig hur många som helst! jaja kom iaf hem tidigt, vilket var grymt skönt idag! :-) nej nu ska jag fräscha till mig duscha oh lite så. Sen ringa oh väcka nelly som jag har velat gjort sen 7!!! imorse, då jag vakna oh var as pigg.. och hungrig! ;-)
nej ha en bra lördag pusss

bild från skolan. och nu blev jag som ett måste att jag måste ha en så sprang upp efter skolan och köpte en!! dock lisas på bilden! :-) men de var en sådan jag mena i förra inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0