Måndag

Denna dag var helt enkelt inte menad.
sov super dåligt såg ut som ett spöke. eller nå liknade pundare! var så otroligt trött oh sliten.
men som sagt tog mig till skolan iaf, hade psykologi sen raka vägen hem till mimmi med henne käka lite mackor sen hitta vi soffläget. somna gjorde jag med vakna vid halv 11, så vid kvart över 11 tog vi hennes hund på en sväng oh så tillbaka till skolan igen för att ha de två sista lektionerna. och sen var jag och felicia lite hurtiga på gymmet efter trotts mitt illamåend och sömnbrist. men vi ska köra hela veckan så vi tog de lite lugnt idag! oh imorn kör vi lite hårdare.
men ah sen mötte nelly mig för chillhäng, och nu har hon gått och jag ska ta tag i plugget.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0