Söndag

Oh yes de är söndag och ingen söndags ågnest!
blev som sagt lokalfest här ute i ingenstans hade himla kul faktiskt kände ju i stort sätt bara felicia & rebecca sen visste man ju vilka några var oså, som man fick känna bättre men sen träffa jag en massa nya människor! bara roligt :-)
älskar att träffa nya människor! dansa oh var glad, försökte lista ut vilka alla var bakom de läskiga ''gubb''maskerna! ;-) gick väl sådär men ah, sen hade vi himla flyt att ena killen där bodde granne med felicia och styrde efterfest! SMÖRGÅSTÅRTA♥ fyfan så gott de var ! oh sen kolla vi på läskiga filmer oh snacka om allt och inget innan jag och felicia gick våra 20 meter hem till henne :-)
de var lite om de, bilder kommer! , lilla jag har nämligen knäppt några.
nu mot bussen som ska ta mig hem. tack för en skönkväll felicia + alla andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0