torsdag

Galet att säga att det är helg imorgon.
men jag är typ sjuk. men tog mig till skolan idag i alla fall, vilket jag dock ångra när jag kom fram oh väl var där..
men ja tog klasskort enkort och kompiskort! sen kolla vi på film oh jag är typ blind. så såg inte texten oh fatta inget! hosta oh snora som en tok med.
nu ska jag slå på lite gossip girl och sedan börja måla om mitt flickrum. de rosa &lila väggarna ska bort lika så tapeten (-;
puss hejs

(tavlorna sitter högt, för min säng brukar stå under)

oyes alla väggar har olika färger hehe. här är lite bilder av hur  rummet ser ut just nu.  dock sämst suddiga ja . oh rummet är helt tomt för vi har rivit golv oh grejer så de ska med fixas direkt när rummet är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0