16,13

lite för mycket snacka och för lite gjort de är jag nog bäst på!!
men om jag väl sätter mig och verkligen gör det så går det fort, men grejen är att jag finner alltid !! viktigare saker ;-)
men idag har jag sprungit runt och gjort allt jag inte skulle göra och sedan har jag även varit så duktig så jag har sprunigt upp på stan fixat praktikplats för v.45 v.46 v.47 på vero moda, och kolla även med kicks om jag kunde vara där men de var fullt dem veckorna så då passa jag på att fråga om vårveckorna v.5 v.6 v.7 :-) så är väl förhoppningsvis på kicks då,. fick nämligen veta idag att det finns 3(!!!) olikaa kicks i örebro stan och sen 1 på marieberg! ;)
så nu är praktiken fixad och och skrev nästa hela om make upen ja gör på emma som ska lämnas in i text! bara hårbiten kvar så är jag klar med den, sen nnårga frågor på 5ans fråggrejs, och rättskunskapen ska jag säga att nelly får hjälpa mig med eftersom hon ringde och ville umgås , ska även tvinga henne att jag vill hyra film!
de var de och de blev som sagt .


lite bilder från dagen salongen , under sminkning, efter sminkning , emma städar, plugg i min ensamhet på tåget!
PUSS dags att möta nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0