19,59


jag som liten. och kort hår. vart vill jag komma med det?

Som sagt blev subway, as gott men jävlar vilken matkoma men låg i sen! Vi tog även cyklarna upp till ekbacken kolla fotboll med amanda! kolla en halvlek men orka vi inte. blev hem till mig kolla på ett avsnitt pretty little liars sen somna vi båda och vakna någon timme senare fy va skönt de var o sov vill jag lova.  just nu håller jag på att plockar bort allt från ena väggen och städar lite så den kan bli målad någon gång ! förövrigt så ska jag någ ta oh bryta av/gömma mitt bankkort gör av med för mycket onödiga pengar nu... inte okej att lägga massa pengar på mat liksom!
nej nu ska jag byta lakan sen in i bastun och bara ta det lugnt sen så man är lite utvilad till skolan.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0