21,11

Efter mycket om och med. SÅ stanna jag hemma.
Blev inge norrköping, blev inge Örebro.
Kände att jag skulle stanna hemma de var inte meningen att jag skulle gå ut ikväll helt enkelt. även fast jag var påväg till stationen drygt 3 gånger.. hah de är illa att inte kunna bestämma sig men packa en gång för örebro och då insåg jag helt plötsligt att de var 10 minuter kvar sen var mamma segast så då gav jag upp, sen norrköping hah planer som sprack så var nära på att dra upp dit själv när jag insåg att jag skulle bli kvar i Arboga ensam hah, men nu har jag ialla fall planerat shopping med nelly imorn mysigt! :-)
nej nu ska jag kolla på film oh bara ta det lugnt, kanske tilloch med plugga!! en fredag hm.. :-)
Nej ska leta vidare på lägenheter,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0