23.11

yes ska snart krypa ner under täcket. usch denna dag har inget gått som jag vill känner jag! de är fan inte meningen att de ska gå bra just nu! men förhoppningsvis så är de löst tills imorn, då jag startar med matte som jag nu valt att ta i år igen! duktig. men frågan är om jag verkligen kommer klara av matte b haha. men malin(läraren) trodde ialla fall på mig! känns lite skönt. och nu har jag precis gjort klart läxan för morgondagen och påbörjat på hälsopedagogiken? så känns helt okej! imorn blir det förhoppningsvis jätte kort dag och stockholm senare med lisa carolina och felicia! bara allt löser sig fint! nej av allt ont kommer något gott tillslut?
så nu ska jag sova så jag orkar med matten.
PUSSS



slumpadbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0