23,24

Ny duschad och ny färgade ögonbryn
precis hade lite tråkigt så syster färga hennes ögonbryn så då blev jag med sugen men tanke på att de ändå är jag som faktiskt köp färgen, men tyckte den var lite för mörk för mitt ljus hår men nu när de är mörkt och ska bli ännu mörkare så varför inte göra ögonbrynen mörkare då med! ;) men måste göra de igen eftersom de inte fick sitta i så länge,
nej nu ska jag ställa klockan wiho 06,20 då har jag precis en timme på mig att käka frulle fixa mig välja kläder packa väskan! snabb på morgonen!
nej nu ska jag läsa igenom lite juridik och skriva några rader om de innan jag somna.. .rättskunskap. får inte skjuta på det mer nu, har en del att skriva nämligen! nej för mycket plugg nu.
PUSS

så blev resultatet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0