fredag

'' Jag vill inte dö med banken full med pengar''
skolan gick ovanligt segt på de roliga lektionerna, men sen på de tråkiga då jävlar bara rann klockan iväg! as nice på idrotten så var vi först 6 stycken sen kom de 4stycken till lite senare så vi fick köra massage för de gick inte oh göra något annat när alla är sjuka eller hade ont! ;-) men massage är aldirg fel inte plus hann med 3 tåget så känns bra nu väntar jag bara på nelly sen ska vi ta oh chilla galet!
plus att på lunchen käka vi underbara la baguette och sedan fick mina älskade skor följa med hem ! oh skor får man nog aldrig nog av! :-) är så glad med plånboken mindre glad!

mina nya (från idag)bruna klack från din sko skulle ha kostat 599:- men jag fick 30% rabatt så fick dom för 431!! as bra

mina nya(från i lördags) svarta också från din sko

nej nu kom syster men hundarna så ska passa dom lite fort innan jag ska iväg igen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0