lördag

Vakna väldigt tidigt idag vid halv 8 tiden var jag redan uppe, tänkte ta en lång promenad men nej låg kvar i sängen oh bara dog lite grann. Men har pallra mig upp legat och kollat på tven som bjudit på the killers & jönssonligan. och nu har jag varit iväg oh köpt lite gott och ska kolla på film, Sen om någon timme så ska jag och mamma ut och gå 6 eller 10km rundan. buuuh!

Annars gårdagen, ska börja med att tacka nelly som bjöd mig trodds allt ! väldig tacksam, dock sluta de kanske inte på bästa sätt.. Så då bestämde jag för att inte förstöra stämmningen att ta mig hem vid närmare 1 slaget! :-)


nej nu blir de tillbaka för att börja se filmen jag hyrt!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0