lördag

Hellu, yänkte berätta lite om fredagen, hade fullt upp så hann inte skriva,
först skolan, sen paddla vi, vilket jag inte tyckte var så himlans roligt. men ja allt är inte kul!
sen var det hem var hemma lite innan halv 4 packa väskan fixa sig lite smått och sedan dra sig mot stationen för att möta upp sebastian. och sen på tåget som skulle ta oss till norrköping ! :-) redan där tveka jag när jag satt på tåget! hah mesen.
men iallafall tog mig hela vägen fram till norrköpig och under resans gång hann vi även spontan få med nelly som hoppa på sista tåget hit ! :-D väl där så gjorde jag något som jag lovade mig själv att inte göra igen.! jag är rödbrun hårig nu !! sebbe och brians påhitt. så medans brian var på match nelly på tåget och sebbe prata med de andra som bodde där så stog jag och färga håret ! ett mirakel att jag inte missa  och typ värsta fläckarna! men istället för fläckigt hår så fick jag fläckig panna !!! så fick be de andra tjejerna där om tips! :-) tur de att de fanns några snälla som hjälpte en sen fanns de ju några som man kunde undra om dom var 10basssst! haha... nog om de.
sen kom nelly mitt hår blev klart efter lite special hjälp av grabbarna som fixa en svartpenna så vi kunde måla där det blev ljusljusbrunt! haha jani .
kvällen fortsatte med att vi hängde med några av tjejerna ut! väl ute stöter jag på lite bekanta ansikten, sebbe macke albi oså vidre, gamla finspångs killar vi träffat på cup för hundra år sedan. så de var kul. sen drog vi på nattvandring medans de andra dans, sluta med att vi hade gått höger vänster 1234mil åt fel håll. åkte taxi hit åkte taxi dit!.. rena rånet! men vi fick vårat godis & käka tillslut och var hemma vid halv 3-3 tiden!
men hade väldigt roligit ialla fall även fast de hade kunnat varit 7gånger roligare, men nu ''känner'' men ju lite fler där också, väldigt kul att träffa nya människor!

Lördag.
gick upp på stan käka
ner mot stationen och hoppa på tåget hem väl hemma blev de hänga med nelly handla och sedan hem ut med hunden och nu ska jag sova lite är dö trött!

en halv kass bild men där har ni håret så ser jag ut och kommer göra de i några månader. heh har redan blondering hemma !
nej powernaaap nu sen ut och röra på sig
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0