söndag

Vi börjar med gårdagen! blev som sagt shoppingmys i örebro med nelly! :-) vi missa som vanligt tåget hem så fick strosa runt lite extra :-) fick hem mina efterlängtade skor! oh lite småsaker. nu är de bara några till skor jag skulle vilja ha :-)
annars då när vi satt i vår väntan så blev vi party sugna och bättre sagt en gjort kom hem hämta allt oh över till henne sen var vi igång och hade de väldigt trevligt trotts att de gick från störasta lyckan till botten, men kvällen bjöd nog fan på de mesta! nellan är för bra ! kvällen natten sluta ialla fall men fifa lir ! gyrmt barca! ;-) (jag var barca)

annnars idag natten var lång igår så  de var ju som förtjänt i morse.. inte bakis utan seg & väldigt trött , så nelly jag traska iväg drog pizzan+colan ♥ sen förhörde jag henne inför hennes prov vilken var jag sov och hon plugga väckte mig vi prata så sov jag lite sen var jag på topp igen nu ska jag skriva en massa på mina läxor/inlämningar jag har nu har 2 som ska in i denna veckan sen lite annat.
nej de var min helg i stora drag.
plugga nu
ut &gå sen
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0