tisdag

Allt som flyger upp måste landa tillslut!
yes de beskriver min dag rätt bra.  nej men slutade med att vi hyrde bil i örebro! sen åkte vi plocka upp carolina och sen var vi påväg! wiiho vi åkte partybilen till stockholm! vi sjöng och taggade, fina olika planer kom vi också på:-)  och med lite så kan vi väl säga att listan blev lång tillslut från de ena till det andra ;-) planera fan som om jag vore miljonär.. illa hur dålig jag är med pengar! jaja hoppas på att något av de blir av ! för tror de skulle bli super.
men annars själva visningen var väl inte direkt som vi trodde men den var grym!  lite VS stil på modevisningen med stora vingar och grejer! träffa linda hallberg, (hon var jätteKORT 160? men lika söt som på bilder)
sen höjdpunkten massa make up stores produkter var AS BILLIGA synd att kön var lång och de börja så de stängde till själv showen.. så fick med mig en grej och ångrar grymt att jag inte köpte parfymerna.. för ynka 100kr/st ... och ögonskuggor100:- läppstift100:-? och de nya mariaM läppstiftet är mitt inom en snar framtid!
nej resan hem lekte jag proffs så vi åkte fel... till nyköping hamna vi så vi stanna där käka och skratta åt oss .. ringde hjälp och visa sig att man kunde ta den vägen bara de att de tog drygt 2timmar längre haha. men de funka vi tävla med bilar och skratta och var glada för det! nej nu ska jag tagga skola och boxning men först hoppa in i duschen och testa min färgbomb, wiho
GODNATT!

Några av modellarna, Bilden lånad av linda hallberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0