21.37

nananana.
ligger oh lyssnar på lite ''gamla'' favvos!
& försöker komma på alla annledningar till varför jag ska tam ig till skolan imorn?
har två lektioner.
-på första, så har de andra matteprov , (de jag gjorde förrförra veckan) så vad ska jag göra där då?? kommer inte få någon hjälp om jag bara sitter där när de gör prov liiiiksom.
-Andra lektionen, prov igen, parprov och hon jag är med är bortrest.. så då tänkte jag kommer göra sämre ifrån mig om jag får en helt annan när jag gjort efter hennes årstid hudton& utseende ...
badassss. försöker göra allt för att stanna hemma nu. 2 månader kvar och jag är skoltrött. så jag skulle kunna ta ledigt dessa två månader, även fast det typ bara är ''halv veckor'' i skolan nu alltså nästan ingen vecka där vi går från mån-fre! ;)

nej ddetta tråkiga babbel. nu ska jag ta åh träna lite eller såvidare.
fortsätter med två gamla favoriter här med då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0