Fredag

Hellu!
Hade en helgrym helg i Linde tillsammans med Felicia & Felicia !:) vi dansade och hade de bra!
Vaknade vid 11 och de tog vi oss sakta men säkert ner på stan, as gött med skinnjacka och snö.. Usch men vi smällde en pizza och snacka massa skit tog oss till arenan och har även gjort planer för söndagen som också ska spenderas i Linde , aj hänger inte mycket på hemmaplan detta lov och även hittat min bästa&sämstavän som varit med mig sen i fredags undantag i onsdag, alkoholen.. Men nu ska jag försöka ha några nyktra timmar om ingen jävel får med mig på annat kul, dumt och banga ju! Nej nu sitter jag i alla fall i bussen påväg hem. Bjuder på en bild sålänge. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0