lördag

Lördag fast känns mer som en söndag!
har hunnit med en del och klockan är strax 4, gårdagen var helt okej, lite delad men de funka vädret förstörde en hel del! men ah you only live once! jag och Denicé traska i allafall hem med keps på huvudet vid 3tiden igår haha.. jaja. annars så har vi hunnit gått en kortis promenad, gjort upp en ''plan'' för hennes & mina rester& kommande uppgifter/prov! käkat, och nu hemma har jag precis skrivit klart min del i idrottsuppgiften och städat mitt rum. och idag fortsätter kvällen som omväxling med en hemmakväll bestående av läxor. om jag inte kilar över till Denicé för lite häng där med henne och John :-) puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0