20,55

Jobbet rullade på bra och tiden går så fort hela tiden! Men efter jobbet så tog jag en lite omväg hem och njöt av de fina vårvädret, Lite skillnad från imorse! Så glad. Kom hem städade sen tog jag även en löptur i skogen med dogsen! (så de har sovit sen dess) Annars så har jag färgat håret och efter många om&men blev de mörkbrunt! Även övningskört till götlunda och tillbaka sedan runt i stan och varit oh parkerat osv!:) även varit förbi syrran, så skjuts och de är fixat till imorn och ska även hinna göra naglarna imorgon innan jag ska ta mig in till stan för att möta upp Örebroflickorna för umgänge, lite shopping, presentjakt( kimberly bastar 18år) så de vakas födelsdagsfest, dock ska de andra ut på korgen så då åker jag hem tidigare och fortsätter här ksnske ?;) jaja de visar sig hur det blir. Bjuder på två bilder från idag när jag gled runt och njöt av fina vårvädret! Skinnjacka&converse:))) puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0