22,56

aja. men blev som sagt chillande med Denicé blev pizza, mango och ben&jerrys. förtjänt en dag sen denna! :) och oj så mycket seriösprat det varit och även en hel del skratt kollat på gamla bilder osv! heh men nu ligger jag hemma kikar på Wallander och ska sedan kika min nya favvvo serie. och förövrigt så har jag gått in i ''jag har ett liv utanför facebook'' så har inaktiverat det för en kul grej för att se hur länge jag klarar mig utan det ;-) för just nu så kretsar ganska mycket runt facebook, såg du vad den skrev. dom har blivit tillsammans ,dom har gjort slut. den gjorde det och den har skrivit de, skvaller hit och dit! ah jag tror de flesta fattar ;-) så upp till bevis nu då! men ska krypa till kojjs och fortsätta tittande av wallander hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0