måndag

kul att se att de är folk som kollar in här iaf även fast de inte varit någon upptadering tidigare, men har iaf försökt mobilblogga men de funkar ej så bra.. ;9
annars ås är jag sjuk så var inte i skolan så jag har gjort allt man gör en dag när man är sjuk & hemma från skolan.
De vill säga.
-sover
-kollar tv/film
-försöker göra vettiga saker,''plugga''
-tänkt alldeles för mycket.
-letat lägenhet, upptaterat alla olik fastighets sidor 24/7.
-och sedan har jag även tagit mig tid att övningsköra lite en sväng på kvällskvisten.
-nu ligger jag i soffan dricker vatten för att vara exakt.
(ska försöka bli bättre på det, 2L ska ner varje dag nu)
-ja de var det jag hade. visar sig också om det blir skolan imorn eller inte..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0