onsdag

Skolan idag gick fort, träna på matten inför hemprovet & provet. och på hantverk så började vi med fet smink för att ''dusta'' runt lite fromer och jobba med highlight lowlight osv! och idag har jag bestämt mig för att jag ska ha en ''plugg-dag'' ska börja med att göra klart vår sommar vinter bilderna så jag kan skicka in dem och sedan fortsätta med matteprovet ?. sedan även övningsköra en sväng.

Annars så har jag fått Denicés lägenhetsnycklar då hon åker bort idag och är borta till söndag så jag ska passa på oh bo där nu några dagar & hålla koll! :-)

nej nu mina vänner ska jag börja med plugget innan maten blir klar. PUSS


Kommentarer
Postat av: Denicé

ta hand om mina spöken bahhh! :-)

2012-03-01 @ 14:30:26
URL: http://denicerilding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0