Måndag

HELLU.
Var uppe med tuppen idag, rätt skönt att inte sova bort dagarna faktiskt. Så har ätit en brakfrulle och även suttit och pluggt lite vägmärken! lärt mig några nya idag faktiskt hehe. wiho!
men har dock lite ågnest över skolan. blä har inte skrivit ett skit på psykologin, oh ska vara klar nästa måndag eller måndag v3. blä. Sedan att jag även måste plugga så jag kan göra första matte provet någon gång också... usch fy & blä. Måste även göra instuderingsfrågorna om naglar som jag har prov på v2. high five!.. Nej men de är fortfarande lov så ska släppa de där och bara njuta nu några dagar!
och ikväll åker jag nelly Rebecca till Rebeccas lägenhet i Örebro och umgås! :-)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0