tisdag

Tisdag! ny mattelärare igen, lovelife. han är dock lite försiktig och började med väldigt väldigt lätta uppgifter(4, 8 hälften av de osv), men han verkade lite sträng så detta ska nog funka!
Sedan var de hantverksorientering vi jobba med eget arbete, och sedan prov i naglar ( göra glasfiber/silke) då jag var modell och julia gjorde prov på mig, super fina gullejull! :-)
sen hem! och imorgonn är jag ledig, skööönt.
Men lutar nog att jag ska ta mig in till örebro ändå, måste upp på stan och fixa mitt sim-kort eftersom han som gör de i Arboga, hans grejor var sönder, så aja, ''kbry''.
nej nu ska jag mysa med luurvis sedan kanske börja på matte hemprovet! PUSS

Resultat: dock väldigt dåliga bilder på naglarna men orkar inte gå och tända lampan hehe latmask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0