Tisdag

Jahadå.
som sagt sov hos Rebecca med henne och nelly i örebro, så igår var vi ute och käkade på stan. mums, fick även med mig en tröja när vi ändå var på stan! Sedan blev de mys och kika på Elsas värld , satan vad bra de var. (roligt iaf)
Annars så blev de snack& chillande som gällde! idag vakna vi vid halv 12, 12 tiden, Senare tog vi tåget hem vid 16,10 , direkt till Ica för att inhandla taco grejer, och sedan hem till Nelly, där vi 3 laga mat oh vänta in Felicia sen jävlar efter all mat så kände jag mig som en säl. ojoj så då intog vi soffan för lite tvtittande och sedan blev vi mobilnördar då jag visa brudarna. ett grymt spel.. heh :)
Ja de var de nu är jag hemma och har kikat lite på hockey, hejja finland som faktiskt ledde med 2-0 när jag kika sist. jaja ska sova nu. men lite bilder från dagen kommer ,mh imorn kanske, PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0