22,06


Blev en 5km runda i skogen.
Sedan blev det umgås med Denicé som äntligen kommit hem! hehe :-)
Så mötte upp henne gav henne nycklarna och satte oss och prata om allt vi hade och prata om, så blev en hel del babbel även några kloka ord, på hur vi ska kunna bli miljonärer...mjo vi kolla även på kontoret och början av wallander, jag åkte hem i den långa pausen ;-)
och nu ska jag tagga en lång skolvecka då, uscha. har miljoner med saker som måste fixas& göras... skjut mig typ .:)
nej men annars så ska jag inta soffan igen och kolla fortsättningen och även sappaa lite mellan bb& wallander. PUSS på er.

OCH JAG TYCKER ÄVEN NI SKA TA OCH KIKA IN DENICÉ BLOGG OCH VÄLKOMNA IN HENNE I BLOGGVÄRLDEN HEHEHE /STOOORBLOGGARE MED 1234567LÄSARE
:) BLOGGEN HITTAR NI UNDER.

DENICÉ BLOOOOOOGG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0