Lördag

Vakna hos Felicia som sagt! Och nu mina vänner klockan är snart fyra hehe jag är nervös(?) ja ni hajjar nog inte nu men nu ska jag sminka mig& på med smycken sen är jag klar och vi tar bussen till Linde och senare kör Chrille ut oss till löa för att fira in tjejerna och vet ni vad?? Jo de är över hundra som ska komma dit nu och vet ni hur många jag känner??? Jo Felicia och födelsedagsbarnet +6stycken men de blir kul de här. Bjuder på en bild på hur jag ser ut nu(sminket&smucken saknas som sagt) Puss

och ps mamma om du ser de här så finns de typ noll teckning på mobilen här ute i skogen och vill inte lova att de hör de i löa heller! Men ha en bra lördagkväll!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0