söndag

kvällen igår blev lång väldigt lång och fortsatte med att jag aldrig blev trött och pigg istället så jag låg och kika på tom & jerry, och andra barnprogram på morgonen innan jag var världens snällaste syster och erbjöd min storasyster att jag  även kunde ta hundarna på en morgonpromenad vid lite efter 10! sedan blev de frulle/käk med Denicé! :-)
och sist men inte minst en sväng till marieberg tror jag prövat jackor för alla barnen i afrika.. nej men av 12345678 olika jackor och jag kom inte hem med någon jag tyckte om... men ja , nu skaj ag kika om jessica vill ut och springa med mig då jag har haft paus & vilodag fredag&lördag.
annars så hade jag tänkt unna mig en tidig födelsedagspresent nu såhär på kvällskvisten. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0