söndag

söndagen är här och söndagsångesten med....
usch.
prov som väntar imorn och har jag pluggat nej! noll ork för de också.
men ja gårdagen började väldigt bra dansade hade kul, lite mindre kul mot slutet men aa!
annars idag så har jag felicia och chrille käkat bakismat och tagit de lugnt! :-)
kom hem vid 5 tiden till arboga är helt död, har sovit så få timmar denna helg så de är galet, men har spänderat den med fina människor så dumt att klaga! :-)
och nästa helg har de redan börjat komma upp planer, krogen runda??? hehe blir trots allt 18 på Tisdag.
nej nu ska äckliga jag duscha för att sedan plugga och efter de inta soffan! ska väl passa på att äta något riktigt gott eftersom imorn ska jag nog börja med något nytt nyttigare liv, så som alla säger!
men de var de pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0