Torsdag

Hehe fyfan vad jag känner mig duktig nu! Gjorde klart alla 4 bilder igår så de är klart & inskickat, övningskörande gick kanonbra gled runt lite överallt i Köping och ute på landsvägarna där! Sedan att jag idag åkte in med halv8 tåget för att plugga matte och göra klart provet som nu är färdigt , ( bara ett tal kvar, som man typ ska skriva en sida på..) och jag satt där rita och mätte men sen skulle skiten skrivas ner och inte ritas.. Så snart klar ju! Känns riktigt skönt! Sååå snart helt fri från rester!:d
..några små kvar bara. Och nu sitter jag forever alone i skolan eftersom vi börjar 12.. Men Felicia kommer snart in så hänger med henne när hon ska köra skiten på gymet!:) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0