onsdag

redan mitten på veckan!?
dagen har gått lika fort som alltid kom till skolan hade prov i brudmake up, ''modelering'' gick helt okej!
efter blev de en sväng till lager 157 med mimmi joakim, sedan hem till mimmi för pluggande! så blev en del pluggande, vi hjälptes åt med de vi var bra på så de gick himla fort! :-) skönt kom hem och nu har jag pluggat vidare då jag insåg att jag enbart ska gå ynka 6dagar i skolan innan jag åker utomlands!! alltså imorn &fredag , nästa vecka är det bara skola Tisdag & Onsdag och veckan där på går jag Måndag & Tisdag Ledig på onsdag och de är även då jag sitter på planet! :-) och om planerna går som de ser ut så kan jag få sällskap där nere av några Örebroare! tjoho hade inte varit helt fel!.
jaja idag har jag i allafall skickat in hela 4uppgifter och gjort ett prov! + i kanten
och nu ska jag läsa lite i körskoleboken innan läggdags. puss!

jag saknar mitt gamla hår. långt&blondt. fuck korthår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0