torsdag

Som sagt igår men de chille dille på uteserveringen i 4-5 timmar sedan blev de lite häng på stall lyktan, och även senare över hem till mimmi för chill och en massa häng! hade de trevligt och kvällen blev riktigt lång sov cirkus 3 timmar sen vakna jag av att solen sken... aja tog oss till skolan för svenska, film tittande. imorn har vi ''mys fredag'' i skolan vi skulle få toppa hår, ha hårmask, inpackning, bryn/fransfärg osv! skönt slutar även tidigt istället för 3 guld värt. men till kvällen är jag lite delad om jag ska gå på ''nattinnebandy'' eller gå ut på strömpis(dock en drinklös kväll...) eller arboga... eller västerås ? dela mig snälla.
aja måste fortsätta med mitt nu hej!
image description
två av mina underbara klasskamrater. ♥ guld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0